2011. november 21., hétfő

Vándorsólyom kisasszony - újabb irodalmi pályázaton indultam


!!!!! Figyelem, figyelem!!! ez most NEM gyerekirodalom. Ezt a figyelmeztetést fontosnak tartottam kitenni, mivel a jelen pályázatra nem gyerekeknek szóló történetet küldtem be. A pályázat egy érdekesnek tűnő könyvhöz kapcsolódik, az egyik könyvesblogger írt is róla itt.

A múlthéten láttam meg néhány képet a fenti könyvről, és nagyon megfogtak. A könyv valódi sztorijáról mit se tudva elkezdtem megírni a saját történetemet az egyik képhez, nagyon jól szórakoztunk a dolgon a moly.hu -s barátaimmal. Ma délután észre vettem, hogy a könyv kiadója pályázatot írt ki, épp ezzel kapcsolatban. Régi fotókról, akár a könyv képeiről lehet írni, így a második fordulóján indultam is.

Ha minden igaz, facebookos tetszikelés mennyiség alapján dől el, hogy ki nyeri a pályázatot, bár azt írták, a kiadó is elolvassa a beérkezett írásokat. A művek később egy blogon kapnak majd helyet, ami a verseny után is megmarad. 
Összesen négy forduló lesz, az első 10 legjobb adott képről ír majd, egy óra alatt egy újabb történetet, ez alapján dől el, hogy ki nyer. 
Szeretem az ilyen kreatív feladatokat, kíváncsian várom, mi sül ki ebből.

Akit érdekel, hogy milyen képről, és mit írtam, megnézheti itt:

ha jónak találjátok, tetszikelhetitek is, aminek külön örülök ha valóban ez dönt majd a versenyben.

no kaptam pontosítást, e szerint:

7 írásról az oldal szerkesztői döntenek, de 3-at a közönség tetszikelése alapján juttatnak a döntőbe. az a kör, amiben én vagyok, (!!!) holnap estig (!!!!!) tart. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése